مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

متن اهنگ جدید گوگوش هستم و نیستم

yahya ahmadi | يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ

 دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای گوگوش به نام هستم و نیستم

اهنگ جدید گوگوش هستم و نیستم با دو کیفیت متفاوت 320 – 128 همراه با متن آهنگ

Download New Music Googoosh – Hastamo Nistam

african forum on music 480x480 دانلود اهنگ جدید گوگوش هستم و نیستم


.

دانلود اهنگ جدید گوگوش هستم و نیستم

همه جا هستمو نیستم

پیش تو هستمو تنهام

منو از خودم رها کن

یه هوای تاز می خوام

خسته و زخمیِ زخمی

ابریِ ابریِ چشمام

نشو دلواپس من که خیلی وقته خیلی تنهام

به دنبال کی میگردی؟

منو نشناختی و نشناس

تو چه دور باشی چه نزدیک یکی از ما هنوز تنهاس

هنوزم رد پاهامو فقط برگان که میدونن

تو پاییزی که چهار فصلِ

تموم سال میمونم

تو چه دور باشی چه نزدیک یکی از ما هنوز تنهاس

هنوزم رد پاهامو فقط برگان که میدونن

تو پاییزی که چهار فصلِ

تموم سال میمونم
دانلود آهنگ جدید گوگوش به نام هستم و نیستم

همه جا هستمو نیستم

یه لبخندم که غم داره

میون آدما هستو به تنهایی گرفتاره

نگاهی که با هر آینه تموم عمرشو قهره

شبا پرسه زنون بیدار تو کوچه های این شهرِ

هنوزم رد پاهامو فقط برگان که میدونن

تو پاییزی که چهار فصلِ

تموم سال میمونم

هنوزم رد پاهامو فقط برگان که میدونن

تو پاییزی که چهار فصلِ

تموم سال میمونم

هنوزم رد پاهامو فقط برگان که میدونن

تو پاییزی که چهار فصلِ

تموم سال میمونم

هنوزم رد پاهامو فقط برگان که میدونن

تو پاییزی که چهار فصلِ

تموم سال میمونم

  • yahya ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی