مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

نسخه پی دی اف pdf کتاب من دیگر ما

yahya ahmadi | جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ

دانلود کتاب من دیگر ما خندوانه + نسخه pdf

خرید نسخه پی دی اف pdf کتاب من دیگر ما

man دانلود کتاب من دیگر ما خندوانه + نسخه pdf

معرفی کتاب های مسابقه کتابخوانی خندوانه

منِ دیگرِ ما تلاش می کند با تکیه بر مبانی دینی، مهارت های تربیت فرزند در دنیای امروز را با قلمی ساده و روان به پدران و مادران آموزش دهد.

.

.

مولف : محسن عباسی ولدی
ناشر کتاب : آیین فطرت
تعداد صفحات : 54

خرید اینترنتی کتاب من دیگر ما

توضیحات :

جلد اول این مجموعه، به مشکلات پیش روی تربیت در دنیای امروز، مبانی تربیت دینی و تأثیر رفتار والدین در تربیت فرزند سخن می گوید؛ رفتارهایی که از نگاه برخی، اثر چندانی در تربیت ندارد. با مطالعۀ این کتاب پی خواهید برد تصویرهایی که فرزند از رفتار پدر و مادر می گیرد، یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار در تربیت فرزند است.
محبت، یکی از پایه های بی همتای تربیتِ دینی است. «منِ دیگرِ ما» در جلد دوم، موضوع محبت و تأثیر آن در تربیت فرزند را بررسی می کند. این کتاب دربارۀ دلایل محبت نکردن والدین به فرزندان سخن گفته و آن را به بوتۀ نقد کشیده است. در بخش دیگری از این کتاب به دلایل اثر نکردن محبت در فرزندان و پس از آن نیز به شیوه های مختلف ابراز محبت پرداخته است.
آزادی از نیازهای اصلی کودکانِ زیر هفت سال است. جلد سوم «منِ دیگرِ ما» به بحث آزادی و نقش آن در تربیت کودکان می پردازد. در این کتاب، دلایل آزاد نگذاشتن کودک از سوی والدین، یک به یک بررسی و مورد نقد قرار گرفته است. آثار آزادی و عواقب محدودیت هم از دیگر مباحث این کتاب است. از آن جایی که «منِ دیگرِ ما» بنا دارد به صورت کاربردی به بحث تربیت بپردازد، هنر آزاد گذاشتن کودک را در بخشی از کتاب با مثال هایی که برای والدین ملموس است، آموزش می دهد.
سبک زندگی مدرن بیش از آنکه با نیازهای کودک تطابق داشته باشد، با نیازهای او دشمنی دارد. از همین رو پیش از آنکه بازی هایی که با نیاز کودکان تناسب دارد، از یاد برود باید از آن ها سخن گفت و یادشان را زنده نگه داشت. جلد چهارم از کتاب «منِ دیگرِ ما» از سه بخش تشکیل شده: بخش اول به رابطۀ بازی با محبت ورزی می پردازد که می توان گفت عهده دار رابطۀ میان گزاره های رفتاری و موضوع این کتاب است. کم نیستند پدران و مادرانی که امروزه بازی بچه ها را جدی نمی گیرند. چرایی این بی اعتنایی موضوع بخش دوم است. در بخش سوم هم به ویژگی های بازی مفید پرداخته شده است.
موضوعات مطرح شده در جلد پنجم این مجموعه عبارتند از: یادداشت پزشکان بر این کتاب – جایگاه نگاه در تربیت – پیامدهای جسمی تلویزیونی شدن – پیامدهای تربیتی تلویزیونی شدن – دلایل تلویزیونی شدن خانواده ها – برای پیشگیری و درمان تلویزیونی شدن چه کنیم؟


+ دانلود کتاب من دیگر ما خندوانه + نسخه pdf

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی