مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکس

yahya ahmadi | دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

نامه اعتراض آمیز خسرو معتضد به صدف طاهریان

ماجرای اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان

واکنش جنجالی خسرو معتضد در رابطه با صدف طاهریان + عکس

91224 390 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکس

صحبت های و نصیحت های اعتراض آمیز خسرو معتضد خطاب به صدف طاهریان در ادامه مطلب


.

صحبت های جنجالی خسرو معتضد در مورد صدف طاهریان

.

179773 994 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکس

.

به نقل از خسرو معتضد : من در فضای مجازی دیدم این خانم که شهرت چندانی نداشت تا پایش به خارج رسید از هول هلیم (حلیم غلط است و به معنای صبوری است . هلیم یعنی همان هلیم شیرین پرمایه صبحانه ایرانی‌ها در زمستان) در دیگ افتاد و 400 -300 تا عکس در حالت نیمه‌ برهنه بسیار زشت و کریه و خلاف اخلاق گرفت و در فضای مجازی گذاشت .

خانم صدف طاهریان که به هوای تقلید افتاده، ای کاش به خاطر حرمت خانم‌های ایرانی از نشان‌دادن بدن خودشان خودداری می‌کردند، چون ایشان به هیچ وجه در زمره مدل‌های زیبا که بعضی تلویزیون‌های اروپایی مانند «مدا» می‌گذارند که به نمایش لباس بپردازند، نیستند. فرض می‌کنیم ادعاهای ایشان واقعیت داشته و در فضای سینمایی امروز عده‌ای از جوانان دیو سیرت کارگردان‌ نما از ایشان توقعات بدنی داشته‌اند .این خانم که با این تصاویر زننده و پورنو دست خود را رو کرد و آبروی خود را برد !

هنرمندان زن و درخور احترامی در جامعه سینمایی ایران درخشیده‌اند . سرکار خانم لیلا حاتمی دختر مرحوم علی حاتمی جز با وقار و متانت معصومانه و قدرت هنرپیشگی ، چه کرده‌اند که به این صورت مورد توجه و احترام مردم هستند و در فیلم‌ هایی که شرکت می‌کنند آن هم در کنار شوهر هنرمند و صاحب قریحه خود به جوایز بین‌ المللی دست می‌یابد . او و خانم‌هایی دیگر پیوسته چنین موقر بوده‌اند و مورد احترام مردمند. آخر نیمه‌ برهنه شدن آن هم با آن وضعیت زننده و شرم‌ آور که سبب شهرت و محبوبیت نمی‌شود .

.

اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان

ملینا مرکوری ، هنرپیشه زن یونانی را به یاد بیاورید که در فیلم‌های پیامبر(ص) اثر مصطفی عقاد و توپ‌ های ناوارون و ده‌ ها فیلم دیگر درخشید و به خاطر مبارزاتش با حکومت سرهنگان کودتاچی پس از انقضای دوران کودتا به وزارت فرهنگ و هنر یونان نائل شد . آیا او به نشانه اعتراض برهنه شد تا در فیلم بی‌ سر و تهی نقشی کوتاه و چند دقیقه‌ای بازی کند؟

 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان : خانم صدف طاهریان خجالت نکشید در تلویزیون معلوم‌ الحال با آن لباس‌های زننده در کنار آن جوانک بی‌سواد و بی‌مایه‌ای که سعی می‌کند ادای گویندگان تلویزیون منقرض‌شده سابق را درآورد و خیلی لوس، بی‌سواد و بی‌مایه تشریف دارد ظاهر شد و با هر کلامی که آن مرد به زبان می‌آورد آنگونه جلف و زننده خندید؟ ای‌کاش می‌خندیدید خانم، شیهه کشیدید علیا مخدره !

آن فریادها، آن قهقهه‌های بی‌ مورد، آن از شدت خنده بی‌تاب‌ شدن‌ ها و به هر بهانه‌ ای دست‌ها و پاهای استخوانی را نشان دادن برای چه؟ آن همه غش و ریسه رفتن برای چه؟ خنده‌های زننده و شیهه‌وار شما با آن تکان‌دادن‌ های عمدی بدن که نشان دهید دوری از ایران موجب خوشبختی و راحتی‌ تان بوده چقدر چندش‌ آور بود. به راستی به حال شما و هنر سینما زار و گریان شدم ، به خدا خجالت کشیدم .یک هنرمند در هر رشته‌ای که خود را علاقه‌مند، پوینده و جوینده آن نشان می‌دهد باید نمونه و سمبل اخلاق و ادب و در خور احترام باشد .

اخلاقیات در جوامع مختلف فرق می‌کند. بسیاری از مشی‌ های جوامع غربی مانند اروتیسم، همجنس‌گرایی یا مثلا کشیدن ماری‌ جوانا در جوامع سنتی مذموم شناخته می‌شود . در اخلاق ایرانی، برهنگی زن از 3 هزار سال پیش قابل اغماض نبوده در حالی که در یونان و روم پوشش چندان مساله مهمی به شمار نمی‌رفته است.

.

نسل جوان کشور انتظار بد اخلاقی از امثال او را ندارد

اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان : خانم طاهریان به جای هر روز برهنه‌ شدن توصیه می‌کنم ابتدا زبان انگلیسی خود را تکمیل و سپس در یک کلاس هنر پیشگی نام‌نویسی کند .

من اینها را مانند یک پدر می‌گویم ؛ نه قشری‌ ام، نه تندخو و نه کینه‌ توز . این راه هنرپیشه‌ شدن نیست ؛ به زودی گم و گور و فراموش خواهی شد .

sadaftaherian b photokade 3 500x606 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکسصدف طاهریان 2 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکسSadaf Taherian8 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکس86069 566 اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکس


اعتراض خسرو معتضد به صدف طاهریان + عکس

نظرات  (۱)

جناب اقای معتضد باسلام ودرتاییدفرمایش ونظریه جنابعالی. شما در فرمایش خودتان یاد کردید از لیلا حاتمی واورا پاکدامن ووووووو .نامیدید .یعنی صدف طاهریان از زری خوشکام مادر همین لیلا حاتمی وهمسر علی حاتمی بیشتر هرزه گی کرده.بیایید قدری انصاف به خر ج بدهیم برید فیلمهای زری خوشکام را نگاه کنید که هرزه گی وفاحشگی وفساد را به اوج رسانده بود والان هم عزیزتر ازماها شده.فیلم تپلی را نگاه کنید که این زن کثافت چگونه بدنش را با وسوسه های شیطانی دراختیار هنرپیشگان مرد ازخودش کثیفتر میگذاشت تا جایی که حتی هیچگونه پوششی نداشت باز خدا پدر این بازیگران پورن را بیامرزد البته علی حاتمی ازاین هرزه گی خانومش بدش نمی اومدوحتی فیلم تپلی ا بعد از ازدواج انها به اکران رفته .بی شک خودتان استاد ماهستید وبهتر میدانیدکه این خانوم درفیلمهایی که لخت مادرزاد بازی میکرد عرش خدا را به لرزه درمیاورد وامروز به ریش ما میخنددومجددا به بازیگری روی اورده .بدون اینکه خم به ابرو بیاره .فیلمهای ادمک.رشید.توبه.الکلی ووورا نگاه کنید ببینیذ این کجا واون کجا


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی