مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی رد داده بودی

yahya ahmadi | شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام  رد داده بودی

Download New Music Alireza Talischi Rad Dadeh Boodi

Alireza Talischi Rad Dadeh Boodi 480x480 دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی رد داده بودی

.

متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی رد داده بودی :

.

من گیر توام، نه گیر اشتباهام
دست من نیس سمت تو که میره پاهام

پشتتم همیشه گفتم تو خوبی
با اینکه خیلی وقته دیگه خوب نبودی باهام

من، همیشه تنهام با دردم
چشم بسته میرم تا آخرش با قلبم

خسته میشم ولی ادامه میدم
بی خیال اینکه با خودم چیکار میکردم

سر بهم نزدی یعنی نمیخوادم
مگه دیگه چقد میکشه یه آدم

میخواستی برگردی برگشته بودی
دیگه چقد به بودنت امید میدادم

کلی حس بد دادی بودی
میگیم عب نداره رد داده بودی

هر چی درب و داغون می کنی هم
فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی

درکت نکنم که اسمم عاشق نیس
ترکت کنم هم چیزی جز هق هق نیس

خلاصه این منم و زندگی منه
که توش هیچی جز فکرت آیین دق نیس

ریز به ریز هرچی گفتم یادم موند
بری میفهمی کی آدم بود

منم که بخشیدم هر چی بینمون بود
از تو واسه من یه عالمه غم موند

سر بهم نزدی یعنی نمیخوادم
مگه دیگه چقد میکشه یه آدم

میخواستی برگردی برگشته بودی
دیگه چقد به بودنت امید میدادم

کلی حس بد دادی بودی
میگیم عب نداره رد داده بودی

هر چی درب و داغون می کنی هم

فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی



دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی رد داده بودی

.

آهنگ علیرضا طلیسچی رد داده بودی با کیفیت 128 – 320

.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی