مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی دل خون

yahya ahmadi | دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون

تنطیم : شهاب اکبری شعر : حسین صفا

Download New Song By Mohsen Chavoshi – Delkhoon

Mohsen Chavoshi Delkhoon 480x480 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی دل خون

.


متن آهنگ جدید محسن چاوشی دل خون

.

وقتی که شب حکم شبی خون داد

صحرا پر از خون کبوتر شد

توی چشام دریای بارونو

توی گلو بارون خنجر شد

از آب یاد مبهمی دارم

چون تشنه ام سیراب میمیرم

از مردم بزدل دلم خونه

از کوفه ی دگیر دلگیرم

ای کاش پیش خواهرم بودم

تا باز مرهم رو پرم میذاشت

دستی بریده دست مظلومی

گل روی قبر مادرم می ذاشت

ایمان من بی وقفه رنجم داد

آزاده بودم پس جفا دیدم

مکر و دورنگی ظلم و بد قولی

از اهل دنیا کی وفا دیدم

دنیای بی ارزش چه می دونه

کی غصه داره کی دلش خونه

این درد که غمگین تر از درده

این خونه که قرمز تر از خونه

حس می کنم از دور از نزدیک

عطر حرم عطر شهیدارو

بیزارم از این خیمه ی الوقت

پس میزنم ابن الیزیدارو

ای کاش پیش خواهرم بودم

تا باز مرهم رو پرم میذاشت

دستی بریده دست مظلومی

گل روی قبر مادرم می ذاشت

 

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی دل خون



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی