مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر عزیزم

yahya ahmadi | يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ب.ظ

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای قیصر بنام عزیزم

Download New Music Video By Gheysar Called Azizam

595296d6dda4465 دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر عزیزم

.

دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر عزیزم

دانلود با کیفیت 720p.mp4

دانلود با کیفیت 480p.mp4

.

دانلود موزیک قیصر عزیزم

دانلود موزیک با کیفیت 320

دانلود موزیک با کیفیت 128

.

متن آهنگ قیصر بنام عزیزم

.

عزیزم … عزیزم

عزیزم … عزیزم

عزیزم … عزیزم

روزی که شروعش همراه تو باشه

یه روز بی نظریه عزیزم

اوج زندگیمه تو لحظه ای که دستام دستاتو میگیره عزیزم

میخوام اینو بدونی به خوبیت توی دنیا دیگه پیدا نمیشه

تنها آرزوم اینه تا ابد کنارم بمونه تا همیشه … همیشه

عزیزم عزیزم دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم

اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم

من از گرمیه اون نگاه تو نفس میگیرم

عزیزم عزیزم دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم

اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم

من از گرمیه اون نگاه تو نفس میگیرم

غم و غصه کنار تو دیگه معنی نداره

زندگی کنارت واسه من شادیه میاره

فصل زندگی هر جا که تو باشی بهاره … بهاره

عزیزم عزیزم دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم

اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم

من از گرمیه اون نگاه تو نفس میگیرم

روزی که شروعش همراه تو باشه

یه روز بی نظریه عزیزم

اوج زندگیمه تو لحظه ای که دستام دستاتو میگیره عزیزم

عزیزم عزیزم دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم

اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم

من از گرمیه اون نگاه تو نفس میگیرم





دانلود موزیک ویدیو جدید قیصر عزیزم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی