مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

دانلود اهنگ جدید ساسی مانکن فایده نداره متن آهنگ

yahya ahmadi | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ

 دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ساسی مانکن به نام فایده نداره

اهنگ جدید ساسی مانکن فایده نداره با دو کیفیت متفاوت 320 – 128 همراه با متن آهنگ

Download New Music from sasy mankan – Kojaei Bebini

Fayde Nadare sasy دانلود اهنگ جدید ساسی مانکن فایده نداره

دانلود اهنگ جدید ساسی مانکن فایده نداره

هر چی نگات میکنم، خسته نمیشم
چی میگذره تو قلبم، متوجه نمیشم

از کجا اومدی توی زندگیم
تو چی میدونی درباره ام

منم و یه قلبه خسته
که دائما شکسته پس راحت

برو با مهربونیات و همه خوبیات
این آدم خسته حال عاشقی نداره

انقد زخم خورده که دیگه واقعا
هر چقدر خوب باشی فایده نداره

برو با مهربونیات و همه خوبیات
این آدم خسته حال عاشقی نداره

انقد زخم خورده که دیگه واقعا
هر چقدر خوب باشی فایده نداره

میگی چرا ساده از عشقمون گذشتی
صد هزار بار بهت، گفتم موقعش نیست

باز ادامه دادی، خواستی پای من بمونی
پای یه دیوونه موندن اصلا درست نیست

دیگه الان هیج حسی تو دلم نیست
انقد که قلبمو شکوندن، دست خودم نیست

من میرم تا یکی مث خودم نشی تو
من میرم تا بهم نریزم زندگیتو

برو با مهربونیات و همه خوبیات
این آدم خسته حال عاشقی نداره

انقد زخم خورده که دیگه واقعا
هر چقدر خوب باشی فایده نداره

برو با مهربونیات و همه خوبیات
این آدم خسته حال عاشقی نداره

انقد زخم خورده که دیگه واقعا
هر چقدر خوب باشی فایده نداره

  • yahya ahmadi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی