مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

ماجرای تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی

yahya ahmadi | سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی مجری شبکه صدای آمریکا

ماجرای تجاوز مهدی فلاحتی و کلیپ افشاگری الهام ستاکی

felahati ماجرای تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی

.

تجاوز مجری شبکه صدای آمریکا

تجاوز به الهام ستاکی مجری زن صدای آمریکا توسط همکارش مهدی فلاحتی در شبکه صدای آمریکا و جلوی دیدگان همکاران اتفاق افتاده و سرانجام با بی توجهی مدیران و اخراج الهام ستاکی به پایان رسید .

الهام ستاکی که سال ها در برنامه روی خط صدای آمریکا با مهدی فلاحتی برنامه اجرا می کرد پعد از مدت ها دست به افشاگری زد از دعوت های مکرر مهدی فلاحتی از او که با منظور بوده است بیان می کند و همچنین می گوید هیچ وقت راضی به بیرون رفتن با وی نبوده . مهدی فلاحتی که این روزها در به بررسی پرونده های علیه ایران مشغول می باشد بهتر است نگاهی به پرونده اخلاقی و ناشایست خود نیز بی اندازد .مهدی فلاحتی در برنامه های متعددی به الهام ستاکی پیشنهاد بیرون رفتن را داده است که اینگونه که از صحبت های الهام ستاکی معلو است بیرون رفتن با منظور بوده که با جواب منفی الهام ستاکی رو به رو میشد .

تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی مجری زن صدای آمریکا

الهام ستاکی بیان میکند مهدی فلاحتی چندین بار نیز به بهانه های مختلف به من نزدیک شده وبدن من را لمس میکرده الهام ستاکی که از این وضعیت و رفتار غیرحرفه ای مهدی فلاحتی خسته می شود به مدیر تولید شبکه صدای آمریکا موضوع را بازگو می کند و از وی درخواست برخورد با مهدی فلاحتی را داشته است مدیر تولید شکایت رسمی را راه چاره میداند و کمکی به الهام ستاکی نمیکند . مهدی فلاحتی که از موضوع شکایت با خبر میشود برای انتقام گیری چند بار به الهام ستاکی تعرض کرده و لباس الهام ستاکی را می کشد تا الهام ستاکی را برهنه کند .

الهام ستاکی که با تعرض مهدی فلاحتی رو به رو میشود سر مهدی فلاحتی داد میکشد اما مهدی فلاحتی با خنده می گوید کسی بدن لخت الهام ستاکی را ندیده .

تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی مجری زن صدای آمریکا ,الهام ستاکی :شکایت میکند اما نفوذ مهدی فلاحتی و شبکه صدای آمریکا که یک شبکه دولتی آمریکا به حساب می آید آنقدر بالا بوده که هیچکس وکیل مدافع الهام ستاکی نمی شود و سرانجام الهام ستاکی از صدای آمریکا اخراج مگردد .

در این ماجرا جمشید چالنگی و ماه منیر رحیمی مجریان شبکه صدای آمریکا نیز به نفع الهام ستاکی همکار مورد تعرض قرار گرفته خود شهادت می دهند که آنها نیز اخراج و با مشکلات کاری رو به رو می شوند .

 

sataki1 ماجرای تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی

sataki3 ماجرای تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی


ماجرای تجاوز مهدی فلاحتی به الهام ستاکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی