مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

دانلود کتاب مطلع مهر دکتر بانکی pdf

yahya ahmadi | چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

دانلود کتاب مطلع مهر مسابقه کتابخوانی بخون و ببر خنداونه

نسخه پی دی اف pdf کتاب مطلع مهر

دانلود کتاب مطلع مهر دکتر بانکی

 

معرفی کتاب های مسابقه کتابخوانی خندوانه

«مطلع مهر» نوشته امیر حسین بانکی‌پورفرد است. این کتاب راهکارهای جامع و کاربردی برای انتخاب همسر در چارچوب ارزش‌های مذهبی است.

.

امیر حسین بانکی پورفرد در سال 1349 در استان اصفهان دیده به جهان گشود و با توجه به علاقه وافری که به علوم دینی داشتند در سال 1361 وارد حوزه علمیه شدند و تا مقطع سطح 2 اقدام به تحصیل نمودند. ایشان علاوه بر مدرک حوزوی دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات – فلسفه اسلامی در سال 1376 از دانشگاه تربیت مدرس تهران و همچنین مدرک دکترای فلسفه غرب می باشند از ایشان آثار ارزشمندی مانند «مطلع مهر»، «سر دلبران» و «اخلاق خانواده» به چاپ رسیده است.

.

مولف :  امیر حسین بانکی‌پورفرد

ناشر کتاب : نشر حدیث راه عشق

دسته بندی : ازدواج – اخلاق اسلامی

تعداد صفحات : 268

.

توضیحات :

ازدواج امری پسندیده است که مطابق طبیعت، فطرت، شرع و عقل، حافظ بقای نسل، پاکی نسل، مطابق با سنّت رسول اکرم (ص) ، امری مقدّس و نشاط بخش و نشانه‌ای از جانب خدا است. پس باید به هنگام و هرچه زودتر و بهتر به آن پرداخت. با این حال، در جامعه‌ی ما وضعیت ازدواج برای بعضی چهره‌ای دیگری یافته است؛ در نزد اطرافیان امری است مشکل، پرخطر، اضطراب آور، اختلاف‌زا، تنش آفرین، هزینه‌بر و پر دردسر، پس در نهایت بهتر آن است که تا حد ممکن آن را به تأخیر انداخت یا از خیر آن گذشت.

درباره‌ی پیدایش این طرز تلقی از ازدواج بحث‌های نظری مختلف و ایده‌های متفاوتی وجود دارد؛ بعضی علت را در تحول جمعتی دهه‌ی۶۰ و روبه‌رو شدن با یک توده‌ی جمعیتی می‌دانند. این توده در هر دوره‌ای که قرار گرفته است، برای آن دوره به حساب کثرت نفرات بحران به بار آورده است و هم اکنون به دوره‌ی ازدواج رسیده است.

بعضی هم علت را تحوّلات فرهنگی دهه‌ی گذشته می‌دانند؛ فرهنگی که جوانان را به سمت ارتباطات باز اجتماعی کشاند که نتیجه‌ی آن آشنایی‌های مخرّب قبل از ازدواج و انتخاب‌های احساسی یا به بیان بهتر اجباری است که منجر به تنش‌های بعد از ازدواج می‌گردد و در نتیجه عدم رغبت به ازدواج را در جامعه گسترش می‌دهد.

+ دانلود کتاب مطلع مهر رایگان + پی دی اف pdf

—————————

امیر حسین بانکی‌پورفرد ، خرید کتاب مطلع مهر ، خندوانه ، دانلود pdf مطلع مهر ، دانلود کتاب مطلع مهر بانکی پور ، دانلود کتاب مطلع مهر دکتر بانکی ، دانلود کتاب مطلع مهر رایگان + پی دی اف pdf ، دانلود کتاب های مسابقه خنداونه ، مطلع مهر ، کتاب مطلع مهر

نظرات  (۱)

چرا کتاب رایگان نیست اینجور کتابا ک آنقدر کاربردی باید رایگان ارائه بشه تا همه بتونن بخونن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی