مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

ماجرا و عکس های کشف حجاب پگاه آهنگرانی

yahya ahmadi | پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

 ماجرا کشف حجاب پگاه آهنگرانی از شایعه تا وافیعت

عکس های پگاه آهنگرانی بدون حجاب

ماجرای کشف حجاب پگاه آهنگرانی + عکس

pegah7 13 ماجرا و عکس های کشف حجاب پگاه آهنگرانی


.

کشف حجاب پگاه آهنگرانی !!

.

چند روزی می شود عکس های بی حجاب از پگاه آهنگرانی در حال پخش شدن در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و برای خیلی ها سوال شده که آیا واقعا این بازیگر جوان کشف حجاب کرده و به شبکه های خارج از کشور ملحق شده در صورتی که فیلم های سینمایی پر فروشی بازی میکند از جمله فیلم سینمایی دروغ و خشکسالی و دختر .

.

 

pegah6 13 ماجرا و عکس های کشف حجاب پگاه آهنگرانی

.

 علت و ماجرای کشف حجاب پگاه آهنگرانی + عکس

.

قضیه از این قرار هست که پگاه اهنگرانی چند سال پیش در فستیوالی در خارج از کشور شرکت میکند که در این فستیوال بدون حجاب بوده که همین عکس ها را منتشر کردند .

پگاه آهنگرانی بازیگر 32 ساله که علاوه بر بازیگری به ساخت فیلم کوتاه نیز مشغول می باشد .

چند روزی است که عکس هایی منتشر شده که ادعا شده که پگاه آهنگرانی اقدام به کشف حجاب کرده است ! و این درحالیست که جدیدا فیلم “خشکسالی و دروغ” با بازی این بازیگر انتشار یافته و به نظر میرسد نشر چنین عکس هایی بیشتر درجهت تخریب این بازیگر صورت گرفته است .

تصاویر که به نظر میرسد مربوط به حضور وی در یک جشنواره خارجی می باشد درحالی منتشر شده است که قبلا نیز هنرمندانی اقدام به این کار کرده بودند اما خبر کشف حجاب آنها به این شکل گسترده پخش نشده بود .

به هرحال هم اکنون پگاه آهنگرانی از ایران مهاجرت نکرده و اخبار مربوط به کشف حجاب او صحت ندارد و این بازیگرکماکان در ایران به فیلمسازی و بازیگری خود ادامه می دهد .

.

pegah 8 ماجرا و عکس های کشف حجاب پگاه آهنگرانی

.

بیوگرافی پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی (زادهٔ 2 مرداد 1363 در اراک) بازیگر و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است. پگاه آهنگرانی نخستین بار در 6 سالگی در فیلم گربهٔ آوازخوان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال 1369 جلوی دوربین بازی کرد .

اما در دومین بازی خود در 15 سالگی بود که درخشید: بازی در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش‌ های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت . تاجایی‌که جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزهٔ بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌ المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌ آفرینی از جشنواره فیلم‌ های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال 1387کسب کرد .

.

pegah2 8 ماجرا و عکس های کشف حجاب پگاه آهنگرانی

ماجرا و عکس های کشف حجاب پگاه آهنگرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی