مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

مسابقه کتابخوانی|خندوانه|نرم افزار طاقچه|بخون و ببر

مسابقه کتابخوانی خندوانه, برنامه خندوانه رامبد جوان ,دانلود نرم افزار طاقچه,مسابقه بخون و ببر 2

هندزفری بادیگاردی

ماجرای قتل خانواده پزشک تبریزی علیرضا صلحی

yahya ahmadi | يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۴ ب.ظ

علت قتل خانواده پزشک تبریزی

پزشک تبریزی علیرضا صلحی بازداشت شد

پزشک تبریزی علیرضا صلحی

photo 2016 10 28 20 13 30 ماجرای قتل خانواده پزشک تبریزی علیرضا صلحی

پزشک تبریزی علیرضا صلحی در ادامه مطلب…

.

یکی از دوستان صلحی نیز به این خبر اشاره کرد و گفت: دکتر صلحی هم اکنون در بازداشت می باشد و کارآگاهان در حال بازجویی از او هستند گفته شده این بازداشت در پی نظر پزشکی قانونی که وجود ماده سیانور را در غذای نذری اعلام کرده اند و تحقیقات کارآگاهان جنایی صورت گرفته است هنوز مرجع رسمی دخالت دکتر صلحی را در این ماجرا تایید نکرده اما برخی منابع آگاه و نزدیکان وی خبر بازداشت صلحی را تایید کرده اند.

.

24 ساعت پس از مسمومیت و فوت دو تن از اعضای خانواده پزشک مشهور تبریزی به علت خوردن غذای آلوده، گمانه زنی در مورد این حادثه آغاز شد، اخیرا برخی منابع از دستگیری و بازجویی پزشک تبریزی خبر می دهند.

.

به دنبال مسمومیت و فوت دوتن از اعضای خانواده پزشک تبریزی، علت حادثه این گونه بیان می شود که: مردی با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت دکتر (درمانگاه تیموری تبریز)  از او درباره تعداد اعضای خانواده اش سوال پرسیده و روز بعد هم برایشان غذای نذری می برد.

.

ورود وزیر بهداشت به ماجرا

.

حسن هاشمی، وزیر بهداشت، نیز در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی را به وی تسلیت می گوید و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید می کند.

.

نماینده مردم تبریز در مجلس: مسمومیت خانواده پزشک تبریزی باید پیگیری شود

.

پای پرونده خانواده پزشک تبریزی به مجلس باز می شود و محمد اسماعیل سعیدی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس طی اظهاراتی اعلام می کند: مجلس باید حادثه مسمومیت خانواده پزشک تبریزی را پیگیری کند. در حال حاضر باید مشخص شود این غذای آلوده به صورت عمدی تهیه شده یا عمدی در کار نبوده است. از مسئولان امنیتی و پلیس آگاهی نیز می خواهم مراتب را با جدیت و به سرعت پیگیری کنند تا عاملان این حادثه مشخص شوند.

.

گمانه زنی ها درباره ابعاد جدیدی از موضوع

.

گمانه زنی ها در مورد ابعاد مختلف این ماجرا ادامه دارد، در حالیکه قبل از این معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفته بود: اینکه علت فوت همسر و مادر بزرگ پزشک تبریزی مصرف غذای آلوده و نذری باشد،محل تردید است؛ به تازگی برخی اخبار حکایت از این دارد که این پزشک از 8 روز قبل در بازداشت به سر برده و از 2 روز قبل نیز تحت بازجویی های تخصصی نهادهای انتظامی و قضایی قرار گفته است.

.

در همین رابطه نیز یکی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار می کند: این پزشک تبریزی چند روزی است به علت اتهام به قتل خانواده اش در بازداشت به سر برده و تحت بازجویی قرار گفته است.



ماجرای قتل خانواده پزشک تبریزی علیرضا صلحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی